PPIM

My photo
Klang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum.. bismillahirahmanirahim. " Segala bahan didalam blog ini di ambil, di olah dan ditulis dari pelbagai sumber. Kepada yang ingin mengambil apa2 jua bahan dalam blog ini dengan niat untuk mengembang sebarkan ilmu, tidak perlu meminta izin atau menyertakan alamat blog ini. Sebarkan dan panjangkanlah kepada semua demi kebaikkan ummah. Semoga info yang ada dapat memberi manfaat walaupun sedikit cuma, dan semoga dengan usaha sekecil ini pastinya tidak akan terlepas dari pandangan Allah.. insyaAllah.. Jika ada kesilapan dari setiap posting, tolong berikan nasihat dan komen. Maaf andai terlancar bahasa tersasar kata-kata. Saya hanya insan biasa yang tidak sunyi dari kesilapan. wallahualam."Blog Created By AZHHAR/JEHA

Sunday

BERITA GEMBIRA UNTUK PENGGUNA ASTRO

بسم الله الرحمن الرحيم

KORANG BACA LA SENDIRI..



kalau tak jelas saya tulis balik kat bawah nie...!!!

PERUBAHAN KE ATAS LANGGANAN ASTRO ANDA

Terima kasih erana memberi peluang kepada Astro untuk menghiburkan anda sekeluarga. Kami amat berbesar hati untuk membawakan anda pelbagai Genre seperti berita,sukan,filem,dokumentari,rancangan kanak2,muzik,dan hiburan am.

Hari ini, Pek Famili yang popular menyediakan akses ke 38 buah saluran untuk semua pelanggan.Untuk membolehkan akses Pek Family yg lebih meluas di semua kediaman, kami akan mengekal PEK famili pada harga RM37.95 sebulan.DUKACITA dimaklumkan, AKIBAT TEKANAN KOS YANG BERTERUSAN, TERMASUK KOS KANDUNGAN GLOBAL DAN TEMPATAN SERTA HAK-HAK SIARAN, HARGA PAKEJ2 TERTENTU AKAN DISEMAK, TERMASUK PAKEJ LANGGANAN ANDA SEPERTI DIBAWAH INI.

NO KAD : ************
Pakej Semasa Anda* : HD,MUS,1MINI,SPT
Harga pekej bulanan Semasa* : RM99.90 ***
Harga pakej bulanan baru anda : RM 107.90 ***

INILAH SEBAB KENAPA BIL ASTRO NAIK MENDADAK SAMPAI RM15

Umno-BN Jual Saham Melayu Kepada Ananda Krishnan. Bik astro naik mendadak..

SABTU, 3 APRIL 2010.Ahli Parlimen Indera Mahkota Azan Ismail mempertikaikan kewarasan keputusan kerajaan membenarkan pelupusan ekuiti Bumiputera dalam Astro Holdings Sdn Bhd milik jutawan Tan Sri T. Ananda Krishnan.

Astro Holdings mempunyai pegangan saham sebanyak 72.9 peratus di dalam Astro All Asia Networks Plc (AAAN), syarikat yang mengendalikan stesen televisyen satelit, Astro.

Antara pemegang saham terbesar Astro Holdings ialah Khazanah Nasional sebanyak 30 peratus dan Yayasan Bumiputera 12 peratus sementara Usaha Tegas Sdn Bhd milik Annda memegang 57.6 peratus.

Pada 17 Mac lalu Ananda mengumumkan cadangannya untuk menjadikan AAAN sebuah syarikat milik persendirian dengan menawarkan untuk membeli kesemua saham AAAN pada harga RM4.30 sesaham atau keseluruhannya RM8.5 bilion secara tunai. - tmi

Note: Kah kah kah kah.. terima kasih kerajaan umno.. kah kah kah kah..

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim

No comments:

Post a Comment