PPIM

My photo
Klang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum.. bismillahirahmanirahim. " Segala bahan didalam blog ini di ambil, di olah dan ditulis dari pelbagai sumber. Kepada yang ingin mengambil apa2 jua bahan dalam blog ini dengan niat untuk mengembang sebarkan ilmu, tidak perlu meminta izin atau menyertakan alamat blog ini. Sebarkan dan panjangkanlah kepada semua demi kebaikkan ummah. Semoga info yang ada dapat memberi manfaat walaupun sedikit cuma, dan semoga dengan usaha sekecil ini pastinya tidak akan terlepas dari pandangan Allah.. insyaAllah.. Jika ada kesilapan dari setiap posting, tolong berikan nasihat dan komen. Maaf andai terlancar bahasa tersasar kata-kata. Saya hanya insan biasa yang tidak sunyi dari kesilapan. wallahualam."Blog Created By AZHHAR/JEHA

Monday

ANDA ATAU NAJIB YANG BODOH?

Bongkar! Skrip sumpah PATI agar menyokong BN!


Mereka yang menginjak-injak bendera Malaysia kini diberi penghormatan menjadi warganegara yang sah.

Pendatang asing dikehendaki bersumpah untuk menyokong Umno/BN sebagai salah satu daripada syarat proses pemutihan. Lihat video dibawah.



Di bawah ini salinan skrip sumpah yang dimaksudkan. Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana negara ini dijual oleh United Malays No Otak secara terang-terangan kepada warga asing.



Sebelum ini kita sudah saksikan bagaimana pendatang asing menghalau imam bertauliah di Negeri Sabah, rujuk SINI. Tidak lama lagi jangan terkejut, bila imam di semenanjung pula akan dihalau oleh warga asing yang diberikan layanan istimewa oleh United Malays No Otak. - Milo Suam

Muslihat Umno/Barisan Nasional ini kini tersebar luas dan menaikkan lagi kemarahan rakyat. Jika pimpinan Umno/Barisan Nasional masih ada saki baki maruah, mereka akan menghentikan pengkhianatan ini serta merta sebelum lebih banyak bukti dibentangkan kepada rakyat.

Ini membuktikan rejim umoapco memang pengkhianat sebenar negara. mereka kini sedang menggadaikan negara untuk kekal berkuasa. Pernahkah mereka terfikir akan nasib serta keselamatan untuk rakyat Malaysia?


Adakah mungkin terjamin keselamatan anak isteri kita dari segala macam jenayah?



Note: Tak kira anda penyokong parti mana.. persoalannya adakah anda semua rakyat Malaysia bangga dengan apa yang pemimpin anda lakukan sekarang?

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim

No comments:

Post a Comment